Український парламент розглядає кілька законодавчих ініціатив щодо штрафів за порушення правил дорожнього руху. Деякі ключові пропозиції включають:
Введення штрафних балів.
Законодавці розглядають можливість запровадження штрафних балів за порушення правил дорожнього руху. Ідея полягає в тому, щоб адаптувати ліміт порушень на основі кількості кілометрів, пройдених за певний період.
У різних водіїв, наприклад, водіїв вихідного дня та водіїв таксі, можуть бути різні обмеження. Проте існують побоювання щодо потенційних корупційних ризиків, пов'язаних із цією системою.
"Слід враховувати, що не всі водії проїжджають за певний проміжок часу однакову кількість кілометрів. У людини, яка їздить на машині тільки на дачу на вихідні, і у таксиста, який намотує по 300 кілометрів на день, ймовірність порушення буде різною. Тому й ліміт порушень має бути різним», — йдеться у повідомленні.
Кар’єри – «під ключ»: як Опімах з Держгеонадра допомагає Шапранупривласнювати підсанкційні родовища
Ситуація з системами оповіщення досі незадовільна: хто понесе відповідальність
Як головний поліцейський Волині Крошко "крошки" збирав під час війни
Блогери виклали роботу ППО у Києві: засвітилася дружина наркобариги Інна Воронова та навіть Ксенія Мішина
Штраф за перевищення швидкості понад 50 км/год.
Пропонується скасувати штраф за перевищення швидкості понад 20 км/год та запровадити штраф у розмірі 1700 гривень за перевищення швидкості понад 50 км/год. Сенс у тому, щоб логічніше регулювати обмеження швидкості на різних типах доріг.
"Це обмеження діє як на вузеньких вуличках, так і на шосе та проспектах, які мають по три чи чотири смуги руху в одному напрямку, розділені відбійниками та не мають наземних пішохідних переходів. Рухатися такими дорогами зі швидкістю 50 км/год не зовсім логічно і діючі 20 кілометрів "люфта" нівелюють це обмеження. Звичайно, на таких дорогах можна поставити відповідні знаки, але місцева влада зазвичай не поспішає це робити (подібна практика поширена лише у кількох містах України)”, - йдеться у повідомленні.
Штраф за гучний вихлоп.
Пропонується ввести грошовий штраф для автомобілів із гучним вихлопом. Запропонована санкція становить 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів за перше порушення та 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів за повторне правопорушення з можливою забороною на керування на строк від трьох до шести місяців.
"У Раді вже зареєстровано відповідний законопроект. За перевищення рівня шуму пропонується встановити санкцію у фіксованому розмірі — 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 тисяч гривень), а у разі повторності — 2000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (34 тисячі гривень) з можливим позбавленням права керування транспортними засобами строком від трьох до шести місяців», — попереджають водіїв.
Заборона на дріфт.
Зареєстровано законопроект, спрямований на боротьбу із дрифтом на дорогах. Пропоновані штрафи включають 8500 гривень за перше порушення та 17 000 гривень, а також позбавлення волі на строк від шести місяців до одного року за друге порушення протягом року.
"Він передбачає штрафи 8500 гривень за перший випадок. Якщо водія помітять на дрифті вдруге протягом року, він отримає 17000 гривень штрафу та позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року”, - йдеться у повідомленні.
Ці законодавчі ініціативи спрямовані на підвищення безпеки дорожнього руху та заохочення відповідальної поведінки за кермом. Однак існують міркування та дискусії щодо потенційних проблем та наслідків, пов'язаних із запропонованими змінами.
Нагадаємо, низькі витрати та "вічні" двигуни: рейтинг топових дизельних авто
Раніше «Акценти» повідомляли, найкращі хитрощі за холодної погоди: як дуже швидко висушити мокрий одяг
Як повідомляли «Акценти», на українських АЗС з'явився зимовий дизель: у чому його сила