У "Нафтогазі" у відповідь на скаргу клієнта на отримання рахунку на оплату газу із завищеними цифрами пояснили можливу причину помилки. Компанія повідомила, що якщо показання лічильників не будуть представлені вчасно, вони розраховують рахунок, використовуючи щомісячне споживання за попередній рік, що може призвести до більш високої оплати за газ, ніж фактичне споживання за поточний рік.

Дану інформацію розмістили на порталі «obozrevatel»

Розглянувши скаргу клієнтки, "Нафтогаз" виявив, що вона не надавала свідчення лічильників із травня до серпня. Отже, її оплата розраховувалася з середнього споживання.

Щоб уникнути отримання рахунків з неточностями, необхідно вносити показання лічильника самостійно в період з 28 по 5 число кожного місяця. Навіть якщо ви не мешкаєте в будинку або не користуєтеся газом, але бажаєте, щоб послуга залишалася активною, ви повинні подавати поточні показання лічильника щомісяця, навіть якщо за цей період показання не змінилися.

В офіційному повідомленні «Нафтогазу» йдеться: "Побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов'язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показники лічильника газу та протягом п'яти діб (до 5 числа включно) надавати їх".

Популярні статті зараз

Кар’єри – «під ключ»: як Опімах з Держгеонадра допомагає Шапранупривласнювати підсанкційні родовища

БФ «Надія» та Валерій Дубіль передали для ГУР військове обладнання й РЕБи

Ситуація з системами оповіщення досі незадовільна: хто понесе відповідальність

Безкоштовний відпочинок у Карпатах: українці можуть насолодитися розкішною тишею за "просто так"

Показати ще

Нагадаємо, нова ера для пенсіонерів: влада "справедливо" підвищить пенсії кожному

Раніше «Акценти» повідомляли, екстрена фінансова допомога: українцям терміново роздають гроші на кожного члена сім'ї

Як повідомляли «Акценти», вибори в Україні під час війни: Зеленський зробив історичну заяву