1. Фінансовий сервіс NovaPay незабаром розпочне продаж облігацій через свій мобільний додаток.

Ініціатива NovaPay з продажу облігацій через свій застосунок є значним кроком у розвитку фінансових сервісів в Україні. Завдяки цьому, вони не лише обходять обмеження на залучення депозитів, але й відкривають для своїх користувачів доступ до складних фінансових інструментів у зручному та простому форматі.

Це, без сумніву, створює прецедент для інших компаній у фінтех-секторі та вказує на потенціал для великих ритейлерів в Україні розглянути можливості інтеграції подібних фінансових інновацій. Це підкреслює важливість технічних операторів та фінансових установ в адаптації до новітніх тенденцій ринку.

2. Витрати українців на замовлення з маркетплейсів у 2023 році зросли на 23%, що вище світового показника у 7%.

Це лише початок, адже світова тенденція свідчить про стрімке зростання онлайн-покупок.

Популярні статті зараз

Мінус сотні мільйонів у бюджеті країни: правоохоронці розслідують, як нардеп Шаповалов допомагав бізнес-партнеру ухилятися від податків

Як син закарпатського "лісового мафіозі" Юрій Сойма "пиляє" гроші на Івано-Франківщині

Безкоштовний відпочинок у Карпатах: українці можуть насолодитися розкішною тишею за "просто так"

Сіамські близнюки на межі розбрату через "несправедливість": у однієї з'явився хлопець, а в іншої ні

Показати ще

Середній чек в Україні склав 20$, а найбільшим попитом користувалися електроніка, товари для дому та саду, а також товари з категорії мода. Це свідчить про те, що українці все більше переходять до онлайн-шопінгу, тому можна очікувати на зростання середнього чеку та загального обсягу онлайн-покупок в Україні.

Минулого року глобальна частка замовлень, здійснених з мобільних пристроїв, у всій кількості покупок через маркетплейси збільшилася з 22% до 34%. В Україні цей показник зріс ще значніше минулого року – з 25% до 38%.

Користувачі продовжують активно користуватися опціями кешбеку під час покупок на маркетплейсах, при цьому на кешбек-сервіси припадає до третини усіх покупок.

3. Український стартап Neofin, розробник SaaS-платформи для автоматизації позик, став офіційним партнером Mastercard

Це партнерство має на меті прискорити вихід на ринок продуктів, пов’язаних із розстрочкою у ЄС та Північній Америці.

Клієнти Mastercard (банки та фінтех компанії) отримають доступ до конструктора, який можна налаштувати відповідно до фінансового продукту та потоків клієнтів.

У контексті останніх трендів, міжнародні платіжні системи відіграють ключову роль у розвитку фінтех-індустрії, надаючи фінтех-компаніям доступ до широкого спектру ресурсів та підтримки. Це робиться з метою прискорення впровадження інновацій на ринку. Зокрема, в рамках програми Mastercard Engage, лише протягом 2023 року понад 170 партнерів успішно впровадили нові рішення, що дозволило охопити понад 300 мільйонів клієнтів.