Фінансові установи в Україні почали активно блокувати рахунки своїх клієнтів. Справа в тому, що зараз вони можуть заблокувати рахунок за будь-яку заборгованість: кредит, комуналку чи несплату штрафу. Проте є й такі моменти, коли банки блокують рахунок за давно погашений борг.

Цю інформацію розмістили на порталі «today»

Клієнтка ПриватБанку заявила, що їй заблокували рахунок через позов, який датовано ще 2017 роком. Незважаючи на те, що українка погасила свій борг, вона зіткнулася з наслідками: їй заблокували рахунок через 6 років.

"Приват блокує рахунки клієнтів з виконавчих проваджень 17 року, які вже давно заплющені, але банк заплющив очі і не бачить. Довелося зв'язатися з виконавцем, щоб повторно переслав", - розповіла на форумі клієнта ПриватБанку.

У ПриватБанку не змусили на себе довго чекати, і служба підтримки заявила, що фінансова установа самостійно не приймає таких рішень, за це відповідає виконавча служба.

Популярні статті зараз

Осудженна шахрайка Миколюк Ольга і надалі веде небезпечний бізнес в гаражі.

Повістки поштою: коли чекати листа від ТЦК, хто визначає адресатів

Безкоштовний відпочинок у Карпатах: українці можуть насолодитися розкішною тишею за "просто так"

"Робити це, як кролик": супербабуся влаштувала дуже відвертий показ на честь православного свята

Показати ще

ПриватБанк заблокировал карту без объяснений. Фото: скриншот Youtube-видео

До того ж відомо, що раніше заарештовували лише рахунки, на яких є борг понад 100 тисяч гривень. Проте вже зараз арешт можуть накласти будь-який борг. Банки знімають арешти лише у тому випадку, якщо є розпорядження виконавчої служби письмово.

"Ми можемо зняти встановлене обмеження лише якщо отримаємо документ від виконавчої служби про зняття арешту. Будь ласка, зверніться до органу, який встановив обмеження для направлення до Банку відповідного документа, тоді ми одразу зможемо відновити роботу рахунку", - дали роз'яснення у банку.

Відповідь ПриватБанку на скаргу