В Австралії відбувається судове слухання після того, як чоловік нібито вийшов з автомобіля, щоб ввести код на автомийці. Проте процес набув трагічного обороту і чоловік застряг.
Дану новину розмістили на сайті «dailystar»
Чоловік, розчавлений автомийкою, кричав в агонії, коли рятувальники намагалися його врятувати.
Юристи Chevron постали перед магістратським судом Мельбурна в Австралії, щоб представляти компанію після того, як її було звинувачено у смерті 73-річного чоловіка в листопаді 2019 року.
Неназваний чоловік залишився кричати і не міг рухатися, як повідомляють британські джерела.
Мінус сотні мільйонів у бюджеті країни: правоохоронці розслідують, як нардеп Шаповалов допомагав бізнес-партнеру ухилятися від податків
Як головний поліцейський Волині Крошко "крошки" збирав під час війни
Безкоштовний відпочинок у Карпатах: українці можуть насолодитися розкішною тишею за "просто так"
"Божественная Катюша": заезда "Кухни" Кузнецова восхитила снимком с райского отдыха, Анна Кошмал оценила
До інциденту, що трапився в Спрінгвейлі на південному сході Мельбурна, негайно прибули аварійно-рятувальні служби, а пожежні Управління пожежної охорони прибули на місце трагедії за 16 хвилин.
У документах говорилося: «Попереджені іншим покупцем продавці на станції техобслуговування спробували, але не змогли звільнити [його] і викликали екстрені служби. За кілька хвилин на місце прибули дві машини швидкої допомоги, також були присутні поліцейські».
Медики встановили, що його серце перестало битися, але витягти його з машини їм не вдалося. Тільки після прибуття пожежних їм вдалося це зробити, дозволивши медикам його реанімувати.
Через три дні він помер у лікарні від «аварійної асфіксії», спричиненої тривалим періодом відсутності доступу кисню до мозку.
Більшість звіту обвинувачення було відредаговано після публікації у засобах масової інформації на запит магістрата Бретта Соннета.
Це означає, що більшість звинувачень, висунутих автомийці Chevron за чотирма звинуваченнями в недбалості з боку служби безпеки праці WorkSafe, не може бути повідомлено.
17 квітня суд заслухав свідка П'єтріну Ді Ното, яка була наступною у черзі, щоб помити свою машину.
Передбачається, що чоловік у своєму авто повторно ввів код доступу, але був роздавлений, коли спробував повернутись у свою машину після того, як цикл розпочався.
Двері його машини, як вона пояснила, застрягли, і йому не вдалося відкрити її настільки, щоб увійти всередину.
Вона сказала: «Було краще, якби він просто пішов».
WorkSafe звинуватила Chevron Australia Downstream Fuels у чотирьох порушеннях Закону про охорону праці та техніки безпеки.
Компанія заперечила відповідальність, засновану на керівництві автомийки під час інциденту.
Представник компанії сказав через кілька днів після аварії: "Безпека є головним пріоритетом Chevron, і хоча інцидент стався до того, як Chevron розпочала роздрібну торгівлю в Австралії, Chevron завжди і надалі повністю співпрацюватиме з будь-якими розслідуваннями інциденту".
Також відомо, що Puma Energy (Австралія) Holdings керувала майданчиком під час аварії, яку було придбано Chevron наступного року.
Попередні слухання продовжуються.