Для цього вони здійснюють рейдерські захоплення об'єднань автостанцій для акумуляції потоків чорної готівки, передає Фром.Юа.
Джерела в правоохоронних органах, Оксана Віденська, будучи арбітражним керуючим у кількох об'єднаннях автостанцій, зловживаючи процедурами банкрутства, через фіктивні договори позики та застав, контролює автостанції та відповідно щоденні грошові потоки.
У схемі беруть участь низка суддів господарських судів Дніпра та Запоріжжя (зокрема суддя Олексій Юлдашев, який уже кілька років на зарплаті у Владислава Дрегера).
Українські ЗМІ ще кілька років тому писали про гучну і скандальну історію, як Владислав Дрегер сприяв захопленню, а потім і розділу «ДОПАС» — Донецького обласного підприємства автобусних станцій. Це підприємство виникло ще в УРСР, тоді воно об'єднувало понад 80 автобусних станцій. швидко зосередився в руках начальства. Але й вони не втримали його, коли у 2003 році «ДОПАС» атакували Дрегер та його спільник Білородський, підробивши підписи реальних акціонерів та забравши підприємство під свій контроль.
Слід зазначити, що за фактом присвоєння акцій у 2003 році Донецькою обласною прокуратурою було порушено кримінальну справу №67-1072, яка успішно «провисіла» до 2007 року і була закрита слідчим МВС Ганною Коваль.
Корупція, розкрадання бюджетних коштів громадами при улаштуванні систем оповіщення, набрало масштабного характеру
На АЗС "ОККО-Драйв" у Києві виявили порушення – екологічна інспекція вимагає усунення
Екологічні збитки війни: як Житомирщина документує злочини проти природи
Сильний удар по українцям: влада готує несподіваний "сюрприз"
На цьому Дрегер не зупинився, і в наступні роки шляхом рейдерських захоплень приєднав до «ДОПАС» підприємства ВАТ «Донецькавтотранс», кілька АТП (у Костянтинівці, Артемівську, Сніжному та Торезі), поглинав окремі автостанції та дрібні підприємства-перевізники, поступово монополізуючи ринок автобусних перевезень. Його автотранспортна імперія стрімко розширювалася, в ній з'явилися: «Транспортна спілка Донбасу», «Авто-експрес», ТОВ «Магістраль-2003», ТОВ «Автовокзали Донбасу», ТОВ «Донецькі вокзали», «Донбасавтосервіс», ТОВ «Північ-Авто».
Олег Міщенко багато років займався разом із В'ячеславом Стрєлковським «обналом» через платіжну систему Globalmoney (ТОВ «ГлобалМані») та низку фірм в Україні та інших країнах, про що повідомляли українські правоохоронні органи .